Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2007 21:06 - Историята на една песен, или може ли да си щастлив , ако си различен(примерно гей или транссексуален)???
Автор: timmyd Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2466 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 31.01.2010 09:57


Провикиран съм, а това означава ,че мисълта ми отскача в различни посоки и търси отговори.

На 16 октомври 1987 се появява един сингъл "Sans Contrefacon"(горе-долу означава"Без преправяне"). На пръв поглед мелодията и текстът са закачливи, но клипът и внушението са доста дълбоки. Сингълът се продава много успешно - 500 000 броя, което си е направо огромно число за онези години. 
Песента веднага се превръща в хит и досега е една от емблематичните за своите създатели:)
Изпълнителката пък е издигната в култ от гей-общността не само във Франция. Не ,че тя има нещо общо с тази общност :)

"Ех, мамо, защо не съм момче"- това са началните думи

"Ако трябва да избирам
с приятни думи мога да кажа
без преправяне 
аз съм момче..."

Признавам си, че съм провокиран за този пост от един друг :) Стана ми неприятно неразбирането. И аз като един явен противник на липсата на толерантност се включвам в темата:)

Някъде бях чел, че при транссексуалните индивиди самоубийствата са две на всеки трима души. Това мен ме потресе направо...

И се замислих кои са причините за тази статистика.
-Общество(тук не говоря само за нашето), което категорично отхвърля този вид оразличаване на идивида.
-Неразбиране от страна на семейството( загубата на подкрепа на най-близките ).
-И според мен най-важното- лично неприемане или невъзможност да се справиш с чуждото отхвърляне. 
Понеже съм любознателно дете, гледам разни научнопопулярни предавания. Та в едно от тях имаше проучване за тези хора- Наблюдаваха живота на двама транссексуални тинейджъри- единият, имаше подкрепа на семейството си, а другият  беше изгонен на улицата от своето.
Единият беше лежал в болница след опит за самоубийство , а другият проституираше по улиците на голям американски град, а социалните служби се мъчеха да го измъкнат от този живот, както и да  спасят живота му де.( Във филма се изтъкваше големия брой случаи на насилие с фатален край над подобни тинейджъри )
В края на филма- едният младеж със семейството си реши да се премести от града, т.к. в училище просто не го приемаха, а другият изчезна.

Замислих се. Какво провокира агресията в подобни ситуации, и стигнах до извода, че това е ,както и в хилядите други- НЕРАЗБИРАНЕТО!!!

Не знам защо е толкова плашещо това срещу теб да стои различен човек. 
Ами като не ти е приятно- не стой там.
Не съм контактувал с транссексуални, но си мисля ,че животът им хич не е лек. 

А се замислих и как биха могли да са щастливи.
Ей това ме доведе вече до ужас. 
Ами то достатъчно трудно е да бъдат себе си, още по-трудно е да ги приемат, а какво остава да приемат щастието им.
И това е най-парадоксалното.
КОй ще ми обясни кое точно в чуждото щастие пречи на хората?
Аз не мога да разбера точно това.

Връщам се към песента- Там се споменава и:
"Je suis chevalier d"Eon"
(приблизително- Аз съм рицар на Вечността")
Поразрових се и се оказа, че chevalier d"Eon е реална историческа личност. Млад аристократ, в двора на  Луи ХV. Та той, понеже бил доста женствен,  бил изпратен на специална мисия в Руския императорски двор (1756) при императрица Елизабет като придворна дама. След успеха на мисията си, той участва в Седемгодишната война и там заради заслугите си е издигнат в ранг  рицар. По- късно е изпратен с мисия в Англия, в последствие при Луи ХVІ , за да се върне във Франция , заявява ,че е жена и живее там като жена. Пак заминава за Англия, където и умира  през 1810. При аутопсията лекарят установява, че той анатомично е мъж. 

И така- да обобщя- 
Светът е голям, освен това е  и шарен.
Нека го приемем такъв, какъвто е.
Щом има щастие, нека то бъде истинско.

mylene farmer, mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer , mylene farmer
П.П. 1- Слагам клип на  друга песен с кадри от един изключителен филм, за който може да пиша друг път.

П.П. 2- ако искате да видите "Sasn Contrefacon" - http://www.youtube.com/watch?v=kZhdKCo8Ogo









Тагове:   Gay,   гей,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pill - ***
22.03.2007 04:28
ех, да мислеха повече хора като теб..
благодаря за информацията
цитирай
2. kardamom - не мога да разбера..
22.03.2007 11:31
кое прави хората толкова нетолерантни.. защо това да си различен е толкова неразбираемо за повечето хора.. имам приятелки и приятели, които са различни.. това не ги прави по-малко хора..напротив, смятам, че са прекрасни личности и са ми много скъпи..
..смятам, че щом като природата ги е направила различни, значи е трябвало..
не може всичко на този свят да е само черно или бяло.. има и толкова много други цветове между тях..
това да си толерантен и да уважаваш правото на всеки да избира начина си на живот.. на общуване.. на себереализация и тнт.. е едно от качествата у хората, което уважавам най- много..
наистина.. твърде малко са тези, които го притежават..
..не знам, кое кара хората да смятат, че тяхното виждане е право и така трябва да е..
всеки човек има своя вселена.. и никой няма право да определя каква да бъде вселената на другите..
цитирай
3. lion1234 - Съгласен съм с теб!
22.03.2007 19:24
Не само трабва да понасяме различието и многообразието,трябва и да ги уважаваме.
цитирай
4. rabbit - Трябва... трябва...
23.03.2007 20:14
На думи всички можете, а я ми кажете, правили ли сте го някога? Общували ли стс с такива хора? Всички ги гледат като полезни изкопаеми, оплюват ги и т.н... Никой дори не се опитва да ги разбере заради самите тях, а само защото трябвало!!! А истината е, че те са хора като нас, дори в някои отношения са много по-добри, по-истински и вероятно по-щастливи!Кой е казал, че ако си по-различен непременно си по-лош?Ето това му е най-тъпото на нашето общество-ограничено е!
цитирай
5. timmyd - Първо да благодаря на всички :)
26.03.2007 16:01
Второ - за rabbit - Никъде в постинга си не съм използвал думата "трябва". "Трябва" аз свързвам с принуда, а отношението между хората не се основава на принудата, поне според мен:)ДОкато сам не разбере човек "обичта към ближния", каквото и да се говори- то не идва от сърцето.
Вярно е, не съм общувал с транссексуални и наблюденията ми върху живота им се основават на логиката и това, което съм чел и гледал по ТВ. Що се отнася до гей- имам подобни приятели и с тях в много отношения се чувствам доста по-добре. Този постинг не е посветен обаче на тях.
Аз лично не виждам нищо лошо в това кой кого обича ,стига и двамата да се обичат:)
В крайна сметка, когато чувствата са истински, има ли значение нещо друго?
цитирай
6. weasell - "всички сме хора на този свят и носим чувства святи"
28.03.2007 19:08
така се пееше в някаква стара песен.Аз не съм против,а даже се възхищавам на хората,които не се страхуват и срамуват от различността си.много хубав постинг:)Поздрави:)
цитирай
7. timmyd - :)
28.03.2007 20:04
Благодаря ти:)
Поздрави и на теб:)
цитирай
8. astrologer - Неразбирането
29.04.2007 19:11
...То е да осъзнаваш, че си Сам! Че си Сам с мислите си завинаги! Че никога с никой не можеш(освен със Себе си) да споделиш/размениш мнение, да поговориш! А знае се- Истината се ражда в спора- разбира се- метафорично! Да, много жалко е, че човечеството се бие в гърдите и тръби навсякъде, колко сме били интелигентни, как точно това ни различавало от животните! Аз обаче знам- такова нещо няма! И още нещо- занимавам се с Астрология- виждам постоянно как човек постъпва спрямо влияния и т.н. Човек не е интелигентен! Затова няма и разбиране! Ако си от стадото- добре! Ако не си- горко ти! Ако си различен по какъвто и да е начин- само с Късмет(метафорично отново) може да живееш добре!
цитирай
9. viki11 - чудесна гледна точка,
22.04.2008 01:36
зауважавах те.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: timmyd
Категория: Лични дневници
Прочетен: 809603
Постинги: 151
Коментари: 1288
Гласове: 11874
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930