Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2007 12:40 - За мечтите, Мюзик Айдъл и 6-те кокошки
Автор: timmyd Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7426 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2009 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Странно.
Очаквах още снощи някой да напише нещо по темата, но никой не го направи.
Затова аз ще споделя моето мнение.

Може и рекламен трик да е било, може и борба за рейтинг или спечелване на одобрение, но снощното изпълнение с 6-те кокошки ми напълни душата. 
Не песента. А това, което се случи после.
Интересни мечти:
1-Цветен телевизор;
2-Стереоуредба;
3-Наем до края на годината.

Да. Интересни, но има хора с такива мечти. И  е хубаво от време на време някой да ни изважда от самодоволното съществуване. Защото светът не е само красота.

НА момчето явно му имаше нещо. Обаче чест прави на екипа или там, който се е сетил да му помогне поне някак.  Защото онази щастлива и искрена , някак си детска, усмивка, която се изписа на лицето му, ми се запечата в съзнанието.


Тагове:   Мюзик Айдъл,


Гласувай:
0



1. pill - ***
06.04.2007 12:58
И мен ме трогна дълбоко цялата история. Напипал си най-точната дума, която може да обрисува очите на момчето - детски. Няма нищо по-хубаво от дете, което се радва
цитирай
2. desenchantee - ...
06.04.2007 13:02
И мен ми напълни душицата.. много ме израдва момчето... И на мен ми заприлича на малко дете точно... Сладурско беше... Ама наистина едни такива жестове от страна на екипа и прочие, някак и нас ни карат да се усмихваме по детски...
Поздрав за темата и усмивка с пожелание за приятен ден ти давам.. :)
цитирай
3. анонимен - Momчето си е пич
06.04.2007 13:04
Просто ние сме свине!
цитирай
4. miacarra - хааааааааааааааахааааааааааахааааааааа
06.04.2007 13:06
това е Хита честно не бях се смяла така от както като бях малка гледах История на света и Строго секретно
Пич а трепе рибата, кърти, беее мания е. Има всякакви хора и изобщо нищо му няма просто е по различен.Това не го прави по малко човек
цитирай
5. monologa - земни мечти
06.04.2007 13:10
Хората мечтаят за земни неща - това стана ясно вчера вечерта!

И аз мислих снощи да пиша впечатленията си, но се радвам, че си го направил timmyd!

Само едно не ми хареса - някои хора си направиха самореклама на Великодушни!

Момчето е свястно!
Евала!
цитирай
6. viovioi - не мисля като вас
06.04.2007 13:43
така не се помага на никого.показно и еснафски.ако искаха да му помогнат нямаше да го унижават така,да трябва да си признава нещо което го прави смешен и жалък.Благотворителността е искренно и дълбоко чувство, прави се дискретно и деликатно.
цитирай
7. timmyd - @ viovioi
06.04.2007 13:52
Не точно благотворителността е в центъра на мислите ми, а мечтите на Момчето. НЕ случайно подчертах, че става дума вероятно за рекламен трик.
Далеч съм от мисълта, че му правят огромна услуга, но в очите му просто имаше искрен блясък! А това мен ме трогна. Не са най-важните в случая подбудите, а резултатът.
А и мисля,че това "приземяване" на зрителите, повечето от които имат поне 3 дистанционни край удобния си диван, също е ценно.
цитирай
8. анонимен - трогателно
06.04.2007 14:07
Всичко беше много трогателно.Ако имаше 4-та мечта сигурно бих я изпълнила без да се замисля, то на такива хора да се помага.
цитирай
9. анонимен - Вярвам...
06.04.2007 14:23
всички сме се трогнали.Наистина,колко малко му е нужно по някога на човек за да е щастлив!Наистина на един не му стигат 2,на друг 200.
цитирай
10. radihache - и аз имам една мечта за момчето...
06.04.2007 14:54
Дано успее максимално да извлече от ситуацията защото иначе връщането към старото положение на "подритвано пале" ще бъде много по-болезнено. Дано животът му трайно се промени към по-добро.
цитирай
11. viovioi - ще ви попаря оптимизма
06.04.2007 15:20
Но той няма голям шанс, защото живее в друг свят. И това може би не го засяга. Или незнам... все пак е отишъл на кастинга.
цитирай
12. viki11 - Ами аз моето мнение го дадох там, от където разбрах за това изпълнение.
06.04.2007 15:33
Ето тук:
http://albosh.blog.bg/viewpost.php?id=53103
Радвам се, че макар и за пред телевизорите някои, направиха това момче щастливо! МОже да не е много наред, но е добро. А това вече го няма у нас почти.
цитирай
13. viki11 - Радвам се,
06.04.2007 15:34
че толкова читатели са станали щастливи от чуждото щастие! Както и аз!
цитирай
14. sophie - :)
06.04.2007 15:43
Съгласна съм, че беше много показно и нагласено. Можеше да не го обявяват така. Но наистина евала, че са решили да му помогнат. Момчето наистина е много свястно, живял е по домове за сираци цял живот и като навършил 18 започнал да се справя сам с живота. Не че му има нещо, много неща му липсват, не само телевизор. Щастлива съм за смелостта му и дано да му тръгне наистина добре животът!
цитирай
15. tsvetamak - Поздрави, че сподели...
06.04.2007 21:45
Просълзих се, когато чух желанията му. И ми стана болно.
Толкова малко иска, а колко щастлив би бил.
А ние?...
цитирай
16. injnina - Песента е хит!
06.04.2007 22:29
Смея да твърдя не само в България. Имам познати, които работят в друга държава и знам, че се кефят много на тази песен.
Текст- самородно злато!
Изпълнение- български песнопоец!
Знаех за свадбен омлет от 25 яйца, но тази доза от 6 кокошки е убийствена за всяко мъжко същество!
цитирай
17. nait - Мечти...
07.04.2007 00:51
Днес той мечтае за цветен телевизор, но утре ще е за нещо повече. За съжаление и радост е така - за да станат големи, мечтите просто трябва да пораснат. И всичко зависи от човек. Но първо са най-елементарните неща
цитирай
18. анонимен - Защо не?
08.04.2007 12:57
Хареса ми това което стана. Не е само за жеста който направиха от журито. Те ако рекат и така нищо няма да му дадат. Много ясно, че ще му обещаят да му изпълнят желанията, това си е подразбираемо. Нали ако не кажат, че ще направят нещо на другия ден вестниците ще пишат само колко е талантливо момчето а пък колко са стиснати големите хора!
Добро момче е Данчо. Заслужава не само телевизор, стереоуредба и платен наем, ами цяла къща и договор за албум. Мислите ли, че Слави не може да го направи? Може. Какво обаче го засягат чуждите мечти?
цитирай
19. sashetu - ...
08.04.2007 22:09
Timmyd .. ужасно си прав. И за мен всичко беше да си вдигнат рейтинга. Абсолютен трик, но щом баща ми да просълзи... Момчето наистина е от друг свят - да, но това значи ли, че не заслужава да му изпълним мечтите? Да му изпълнят мечтите! Дано получи по-добър шанс за живот. А за присмеха над момчето няма да коментирам. Явно ние българите отново сме забравили, че преди време хуморът е бил в тези народни песни като 6 кокошки или песента за кравата, която също бе изпълнена на кастинг на Music Idol.
Дано да е щастливо и тази детска усмивка никога да не го напуска!
цитирай
20. candysays - И аз се присъединявам, timmyd....
10.04.2007 16:21
Онова, което си казал, както и повечето коментирали тук, съвпада с онова, което мисля и чувствам и аз по въпроса...
Та друго вече няма какво да добавя, освен и от себе си едно искрено пожелание:
Дано да е по-щастливо момчето занапред! Дано.............
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: timmyd
Категория: Лични дневници
Прочетен: 803269
Постинги: 151
Коментари: 1288
Гласове: 11874
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031