Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2008 19:38 - Карнавалното шествие в Казанлък за Празника на Розата през моите очи :)
Автор: timmyd Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10566 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2009 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Настана време и аз да споделя своите впечатления от тазгодишния празник в Казанлък и по-конкретно за заключителната му част. Не беше приказно като миналата година, вероятно поради дъждовното време, но беше много забавно :) Е, самолетчето, пръскащо розова вода и розови листенца, ми липсваше, но... догодина пак :)

Започвам с панаира :)

image

И любимите ми, прословути казанлъшки понички :)

image


Лакомства, лакомства :)

image

А такива рибоци плуват във фонтана на центъра :)

image

Част от красивата централна улица

image


Откритата сцена. На тази снимка е хорът от Швеция, който пееше народни български песни, при това се разбираше и текстът:)

image


Кметът с една от подгласничките на Царица Роза. Самата царица не успях да я снимам добре, защото ми пречеха няколко глави :(

image

Кукериии :)

image

И малки принцеси 

image

Големи мажоретки ... 

image

И малки мажоретки :)

image

Това са царят и царицата на някое училище, но не разбрах на кое 

image

Нинджи :)

image

Тези баби,пардон, лели, хвърляха розички, а един чичко пръскаше с пръскачка розова вода по публиката :)

image

Спортисти, имаше доста отбори, които дефилираха 

image

Тези също поддържат форма със спорт 

image

А тези са багатурци

image

Гости от Египет. Имаше и няколко автобуса с Япончета.

image

Пак шведите 

image

На карнавал, като на карнавал :)

image

А на тези деца костюмите са изработени от найлончета, торбички, опаковки.

image

Сватба 

image

Това возило не се връзваше с ретро автомобилите, но обра точките 

image

Имаше и много народни състави

image

image

Много ми хареса. С радост ще посетя и догодина този празник :)
Елате и вие :)


Тагове:   Казанлък,


Гласувай:
0



1. lubara - Много обичам Казанлък, родът ми е от ...
11.06.2008 19:51
Много обичам Казанлък , родът ми е от там .
Преди две години бях на празника , искам другата година пак да отида . Хубави снимки .
цитирай
2. viki11 - А ти
11.06.2008 20:43
от Казанлък ли си?
цитирай
3. nikolaybg - :)
11.06.2008 22:49
много хубав постинг, показва цялостната атмосфера! само циганите на панаира липсват:(
цитирай
4. diamantina5900 - Винаги съм искала
12.06.2008 12:19
Аз съм от Северна България,но винаги съм искала ,но не съм ходила нито в Казанлък,Карлово,Сопот на тезе празници.То сигурно трябва резервация за хотел 1 месец преди това
цитирай
5. viki11 - Аз пък съм щастлива винаги като п...
18.06.2008 21:52
Аз пък съм щастлива винаги като попадна в тези райони. малко са местата, където не съм ходила... да живей социализма! (поне в този смисъл).
Калофер... имам прекрасни спомени от там.
Ботев знае къде да се роди.
цитирай
6. анонимен - "Дъжд от рози вали, красиво е ...
25.06.2008 11:50
"Дъжд от рози вали,красиво е нали..."
Този празник е трудно да се опише с думи, трябва да се види, да се преживее, да се потопиш в него, за да можеш да го почувстваш с всяка клетка на тялото си. За съжаление и един месец по-рано няма вече места в хотелите,а да не говорим за цените в тях - специално силно завишени за празника. Но това не трябва да разколебава тези,които искат да преживеят нещо незабравимо. И един съвет от мет - ако решите да посетите Казанлък,в никакъв случай не го правете само за един ден - няма да можете да посетите и 1/10 част от забележителностите около и в града. А с всеки изминат ден те се увеличават.Хм,получи се безплатна реклама, а лично аз не съм от Казанлък.
цитирай
7. анонимен - Любопитно но факт
02.07.2008 18:20
Много ми харреса тази статия със снимки от карнавала на розата и смятам да го посетим догодина живот и здраве .
цитирай
8. анонимен - ugpugu
11.09.2009 12:29
hupyttyufgyutuytuyuyttt
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: timmyd
Категория: Лични дневници
Прочетен: 808484
Постинги: 151
Коментари: 1288
Гласове: 11874
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930