Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 10:32 - Непровокирано насилие и телефонно безсилие...
Автор: timmyd Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2303 Коментари: 7 Гласове:
1



Вчера индиректно присъствах на случка с насилие, без да мога да направя нещо, т.к. бях от другата страна на телефона. По-безсилен не съм се чувствал никога... Яд ме е на мен самия, въпреки че ... Не разбирам станалото. Стои си човек, говори по телефона и изведнъж някой му скача отгоре с юмруци, пред болница?!?!? Каквото и да му е на въпросния насилник, едва ли трябва по този начин да го оправя... с някой непознат... Ужас и безумие. А аз от другата страна можех само да викам по телефона и да махам с ръце безпомощно, без да знам какво става...
И в момента не знам какво искам да кажа, докато пиша всичко това... тъпо ми е и безпомощно, несигурно. Осъзнавам, че случилото се е изключение някакво, но е АБСУРДНО...




Гласувай:
1



1. dennis - ами, то по принцип
12.07.2009 18:53
всичко си има причина и следствие, но понякога стават и грешки, щото луди всякакви, а и тендеция към оправяне няма :о

доклкото разбрах, не си могъл да се намесиш, защото си бил твърде далеч от действието.

и аз бих се чувствал така на твое място...
цитирай
2. djuliasno - :(
13.07.2009 00:10
:(
цитирай
3. ivesa - Дано да няма тежко пострадали!
13.07.2009 20:54
Подразбира се,че нападателят е бил много гневен.Не е ясно какви са причините за нападението.Съжалявам,че си се почувствал безсилен.Разбирам те.Чувството,което си изпитал е много мъчително,но в живота има такива ситуации,в които се объркваме и не знаем как да реагираме.Добре правиш,че споделяш преживяното.Поздрави!:)
цитирай
4. rembo - Ние, българите, обичаме да си из...
24.07.2009 10:53
Ние, българите, обичаме да си изливаме гнева на първия срещнат. е, да, никой няма да посмее да се нахвърли на някой "политически гранд", нали. Гарван гарвану око вади!
цитирай
5. viki11 - Смятам, че за насилието си има пр...
30.07.2009 00:29
Смятам, че за насилието си има причина. така подразбирам.
Има неща, които и аз решавам с юмруци, разбира се са много малко и сериозни.
Дано в случая да не е било просто ... грешка. Че н якои убиват по погрешка и не им пука.
Трудно е да си свидетел на насилие, случвало ми се е и ми се отприщват всички задръжки.
Е, ако насилието си няма нуждата.
Примерно, ако педофил нападне дете ще му извадя очите без да съжалявам.
Ама той бил болен, че то и детето е болно след това нападение! Скапан му е целия животец. По-добре смърт в повечето случаи.
Но да биеш жена, щото си я ревнувал, примерно, което аз видях, битови скандали на 8 декември... Е как да не набиеш насилника!!! Като виждаш ужаса на лицето й! И все на празник им се случва да се развихрят.
Един идиот от Видин на Коледа изхвърли жена си с бебето. Това е кощунство, и тя има чувства. Ако не изчузнела щял да й изхвърли багажа през терасата. С бебе на месеци. Луд, те във Видин са си насилници.

И той същия, който водеше една курва, която чука, да спи у тях , жена му да й сменя чаршафите и да ги пере на ръка. Не искаше да й купи пералня, макар да имаше възможност.

Насилието е широко разпространено у нас.
Жалко, че никой не се интересува, дакато не му се случи на него.

А ако случайно някоя е изневерявала с теб и гаджето я е набил... Ами да не е изневерявала. Вече прекалиха със свободията си.

Та... зависи.
цитирай
6. viki11 - Виждам, ужасен си.
30.07.2009 00:31
Не се сърди , но това е добре.
Така ще приемеш по присърце страданията на пострадалите, а те са много. Особено жени.
цитирай
7. анонимен - и това се случва
22.10.2009 14:12
:) Нападателят не беше гневен! Просто си е търсел жертва с цел грабеж. Оказах се на подходящото място в подходящото време - 11.07.09, 19.00 ч. пред болницата. За мен по - страшното от нападението беше реакцията на органите на реда, която не желая да коментирам... Съжалявам за ужаса, който преживя Timmy на телефона!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: timmyd
Категория: Лични дневници
Прочетен: 808511
Постинги: 151
Коментари: 1288
Гласове: 11874
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930