Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 10:32 - Топ 10 на репликите, които никой шеф няма да чуе от подчинените си :)
Автор: timmyd Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2264 Коментари: 1 Гласове:
5



  1. Никога не ми давайте работа рано сутринта. Винаги изчаквайте да стане поне 17 ч. и тогава ми я делегирайте. Предизвикателството на крайния срок е много ободряващо.
  2. Ако работата е наистина спешна, нахлувайте в кабинета ми на всеки 10 минути, за да проверите как се справям. Това съществено повишава ефективността на работата ми.
  3. Винаги изчезвайте, без да ми кажете къде отивате. Това ми дава възможност да бъда креативен, когато някой попита къде сте.
  4. Ако ръцете ми са заети с кутии, папки и документи, не ми отваряйте вратата. Възможно е един ден да се инвалидизирам и е добре да започна с тренировките по преодоляване на препятствията отрано.
  5. Ако ми дадете две задачи за вършене, никога не ми казвайте коя е приоритетна. Оставете ме да отгатна.
  6. Винаги ме задържайте извън работно време. Харесвам офиса и действително нямам къде другаде да отида нито какво друго да правя.
  7. Ако сте доволен от работата ми, пазете го в тайна. В случай че се разчуе, току виж бъда повишен.
  8. Ако не сте доволен от работата ми, кажете на всички. Обичам името ми да се споменава в разговорите на колегите.
  9. Ако има специални указания за извършването на определена задача, никога не ги пишете. Изчакайте работата почти да бъде приключена и чак тогава ги изложете.
  10. Отнасяйте се добре с мен само, ако работата, която върша, може действително да промени живота ви.
Източник - РААБЕ


Тагове:   хумор,   шеф,


Гласувай:
5



1. razkazvachka - 11. Ако мислите, че ще получите инфаркт от мен -
12.06.2010 21:11
не се притеснявайте - ще ви донеса четири бели рози.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: timmyd
Категория: Лични дневници
Прочетен: 809443
Постинги: 151
Коментари: 1288
Гласове: 11874
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930